Herlig bidrag, flott etterarbeid!
Pappersbenen gillar jag skarpt! Dom kanske bär upp dig när du nu - efter två inlägg - kroknar. Så släng dom inte- än;-)
Fun photo. Very well spotted.
Ja, två inlägg på samma dag ;)Så kul!Pappersbenen ser läckra ut!
Herlig bilde i svarthvitt!:)
Fint bilde av en som også tydeligvis elsker sko, da er vi to!Fra Photo by Ingun
How fun!
Snygga ben!Mmmmm har väntat flera dagar på inlägg och nu kom de två, bra jobbat liksom :)Vi hörs i morgon!Kram
Bilden var ju hur fräck som helst!
Nogle fine ben hængende der i arkivet :D - Skønt bildTak for du delat.Mit bidrag:http://cordes.re/blog/foto/?p=295
Coolt!!!
Det var noen flott ben, men der???Morsomt likevel.Ha en fin kveld Mormor
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Herlig bidrag, flott etterarbeid!
SvaraRaderaPappersbenen gillar jag skarpt! Dom kanske bär upp dig när du nu - efter två inlägg - kroknar. Så släng dom inte- än;-)
SvaraRaderaFun photo. Very well spotted.
SvaraRaderaJa, två inlägg på samma dag ;)
SvaraRaderaSå kul!
Pappersbenen ser läckra ut!
Herlig bilde i svarthvitt!
SvaraRadera:)
Fint bilde av en som også tydeligvis elsker sko, da er vi to!
SvaraRaderaFra Photo by Ingun
How fun!
SvaraRaderaSnygga ben!
SvaraRaderaMmmmm har väntat flera dagar på inlägg och nu kom de två, bra jobbat liksom :)
Vi hörs i morgon!
Kram
Bilden var ju hur fräck som helst!
SvaraRaderaNogle fine ben hængende der i arkivet :D - Skønt bild
SvaraRaderaTak for du delat.
Mit bidrag:
http://cordes.re/blog/foto/?p=295
Coolt!!!
SvaraRaderaDet var noen flott ben, men der???
SvaraRaderaMorsomt likevel.
Ha en fin kveld
Mormor