30 augusti 2013

Legs of paper


Här syns benen av en brat, numera hänger de i förrådet!
Känner mig själv lite sådär stel om benen numera...

Men vänta nu! Nu har jag gjort två inlägg på en och samma kväll!!



12 kommentarer:

  1. Herlig bidrag, flott etterarbeid!

    SvaraRadera
  2. Pappersbenen gillar jag skarpt! Dom kanske bär upp dig när du nu - efter två inlägg - kroknar. Så släng dom inte- än;-)

    SvaraRadera
  3. Ja, två inlägg på samma dag ;)
    Så kul!
    Pappersbenen ser läckra ut!

    SvaraRadera
  4. Fint bilde av en som også tydeligvis elsker sko, da er vi to!
    Fra Photo by Ingun

    SvaraRadera
  5. Snygga ben!
    Mmmmm har väntat flera dagar på inlägg och nu kom de två, bra jobbat liksom :)
    Vi hörs i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Bilden var ju hur fräck som helst!

    SvaraRadera
  7. Nogle fine ben hængende der i arkivet :D - Skønt bild

    Tak for du delat.

    Mit bidrag:
    http://cordes.re/blog/foto/?p=295

    SvaraRadera
  8. Det var noen flott ben, men der???
    Morsomt likevel.
    Ha en fin kveld
    Mormor

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)