02 augusti 2013

Illusoriskt



Konstigt ord det där...men tror det här passar till temat!:)
Finns på ett gammalt trähus i Torneå där jag nyligen var med min syster!

Fler fönster finner du här-----Klick!




Huset i sin helhet...nästan i alla fall!



13 kommentarer:

  1. Jodå, visst passar det in. Det ger ju en illusion av att det finns ett fönster som inte finns.

    Vilket fotogeniskt hus med en vacker trappa!

    Din länk hamnade på fel inlägg, men jag la in en hint om den. ;)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt fönster! Fin byggnad också! Gillar färgerna!

    SvaraRadera
  3. Fönstret var i högsta grad illusuriskt tycker jag - nästan psykedeliskt till och med.
    Är huset bebott eller?! Det har visserligen sett sina bästa dagar, men det var nog vackert en gång i tiden och borde renoveras tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart hus! Och fönstret, om det nu finns ett... passar alldeles perfekt! :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt, verkligen min typ av motiv :0)

    SvaraRadera
  6. Det där passade ju bra på temat. Man undrar ju... :)

    SvaraRadera
  7. Verkligen ett illusoriskt fönster, perfekt val och ett härligt hus!

    SvaraRadera
  8. Ja nog har du hittat en fin fönsterillusion. Och så kul att få se hela det pampiga trähuset med sin inte mindre pampiga trappa.

    SvaraRadera
  9. Det ser ju onekligen ut som något av en illusion. Och huset ser ju fint ut i sin helhet.

    SvaraRadera
  10. Passar jättebra! Hur är det nu då? Riktigt?

    SvaraRadera
  11. Fint ickebefintligt fönster! Passar fint till temat. Och vacker gammal byggnad.

    SvaraRadera
  12. Absolut passande fönster foto!
    Har kikat genom dina inlägg om er roudtrip noorut. Blir lite nostalgisk. Lite klyven över vad jag känner.
    Tänker på alla min barndomsemestrar då far o mor tog oss med bil runt Haparanda o Torneå till de finska släkten runt Kajani och Iisalmi. Tyckte vägen var förfärligt lång och trist. Första åren turistades detr längs vägen men sen blev det rally utan större stopp.
    Men jag ska köra den turen en gång till i livet. Stanna i alla städer längs norrlandskusten mm.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)