Jag har märkt det - att du har fullt upp alltså.
Vad gör ni och varför?kram
Ha en härlig dag i morgon o njut av ledigheten. Kramisar Tina
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Jag har märkt det - att du har fullt upp alltså.
SvaraRaderaVad gör ni och varför?
SvaraRaderakram
Ha en härlig dag i morgon o njut av ledigheten. Kramisar Tina
SvaraRadera