16 juni 2013

Stilla






Fler flytande bilder...



4 kommentarer:

  1. Stilla???? Ja iofs, men...
    Min favo är iaf ettan:-)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Jag hade kunnat ta en hel drös av såna i trädgården idag. ;) ;)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Jag hade kunnat ta en hel drös av såna i trädgården idag. ;) ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)