Kändes hopplöst att gå ut i blåsten och försöka fota småkryp så jag började städa i hallen istället!
Jag öppnade ytterdörren och där satt dem (och fler har nog suttit där med tanke på hur det ser ut)!
Förlåt alla känsliga tittare, de har helt enkelt klämts ihjäl...
Troligen inget medvetet val, lite otur bara!
Fler småkryp (troligen levande) hittar du här-----Klick!




Döda och tillplattade småkryp går också bra :)
SvaraRaderaÄr inte lätt att fota smått ute i blåsten...
Fint trissat!
Ha en fortsatt bra dag!
Småkryp som har framtiden bakom sig kan man säga! En triss blev det av dem i alla fall!
SvaraRaderaGillar din öppenhet om hur bilderna kom till. Intressant triss med tanke på omständigheterna kring krypens död!
SvaraRaderaHäftig fototriss!
SvaraRaderaBläk...lite makabert men en bra triss-idé:-)
SvaraRaderaDet ser inte så aptitligt ut, men sådant är livet. Eller snarare döden.
SvaraRaderaFy Kicki! Så himla äckligt - å det innanför dörren. Tur för trissen, då fick du ju ta bort odjuren efter att du dokumenterat äcklen;-)
SvaraRaderaFy va äckligt ... sönderkrossade o räliga ... men tanken var hur cool som helst :)
SvaraRaderaÄven en krossad spindel är en otäck spindel...
SvaraRaderaJag hade en variant döda småkryp jag med;) Och temat sa ju inte att de skulle vara levande;) Dina vart till och med torkade ;) En forsatt trevlig vecka :)
SvaraRaderaDu ä la för go!
SvaraRaderakul bidrag!
Hahaha, förlåt att jag skrattar åt din kadavertriss. ;) Bilderna och din skicklighet bakom kameran skrattar jag inte åt, du har ju gjort konstverk av småkrypen du hittade. Bra gjort!
SvaraRaderaHa! Det var en annorlunda variant!
SvaraRaderaSorglig triss, men fin hyllning till småkrypen.
SvaraRaderaHär det ett gott tecken på BRA insekter =)
SvaraRaderacoola bilder :)
SvaraRaderaKadavertriss! Good idea the same time...
SvaraRadera