BMW, my sons new car! He's in heaven!!
Äntligen blev det en bil tillslut! Vi hämtade den i torsdags och är min son glad eller? Mekar han för fullt?
Svar ja, på båda frågorna!:) Idag fick hans far snällt åka med till stan för att införskaffa diverse material, naturligtvis i den nya bilen! Det är ungefär en månad kvar till körkortet! Visst är det väl en underbar tid nu!?
Fler fönster-----Klick!




Åh vad kul för en ung grabb!
SvaraRaderaKillen har bra smak, precis som hans mamma, fast hon kanske inte är så intresserad av bilar.
SvaraRaderaGrattis till sonen!
I love all those reflections!
SvaraRaderaGreat reflections!
SvaraRaderaWonderful reflection and a wonderfully safe car for your son. genie
SvaraRaderaHerlig komponert bilde!
SvaraRaderaReflections are always so fun to see. It makes a very dramatic black and white.
SvaraRaderaFörstår att det är något himmelskt över känslan för sin första bild, snyggt tolkat på veckans fönstertema.
SvaraRaderaFin himmelsk spegling och det funkar ju med både färg och svartvitt där.
SvaraRaderaFint fångat med både himmel och son och en massa fönster i fönstren och så anar jag att lövsprickningen är på gång.
SvaraRaderaLivet leker himmelskt i den åldern - jag hoppas grabben tar det lugnt när han sätter sig bakom ratten!
SvaraRadera