Ha ha snygging!Trevlig Valborg!! Själv ska jag jobba natt!Kram
Inte jag heller, och du då passar du säkert utmärkt i lugg. Trevlig valborg.
Cool bild! Jag har också välsignats med en panna där hårfästet börjar typ i nacken (lite lätt överdrivet). ;)
Å jag säger att du har fantastiskt fina ögon!H en trevlig valborg du med!
Hehe..vilken bild!Ha en skön 1:a Maj!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ha ha snygging!
SvaraRaderaTrevlig Valborg!! Själv ska jag jobba natt!
Kram
Inte jag heller, och du då passar du säkert utmärkt i lugg. Trevlig valborg.
SvaraRaderaCool bild! Jag har också välsignats med en panna där hårfästet börjar typ i nacken (lite lätt överdrivet). ;)
SvaraRaderaÅ jag säger att du har fantastiskt fina ögon!
SvaraRaderaH en trevlig valborg du med!
Hehe..vilken bild!
SvaraRaderaHa en skön 1:a Maj!