30 april 2013

Valborg


Trevlig Valborg!


Mina barn tycker jag har hög panna...
...förstår inte vad de menar???

5 kommentarer:

  1. Ha ha snygging!
    Trevlig Valborg!! Själv ska jag jobba natt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller, och du då passar du säkert utmärkt i lugg. Trevlig valborg.

    SvaraRadera
  3. Cool bild! Jag har också välsignats med en panna där hårfästet börjar typ i nacken (lite lätt överdrivet). ;)

    SvaraRadera
  4. Å jag säger att du har fantastiskt fina ögon!
    H en trevlig valborg du med!

    SvaraRadera
  5. Hehe..vilken bild!
    Ha en skön 1:a Maj!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)