Jodå, jag har tagit dagsfärska bilder! Jag gick ut före nio och vädret var blött och grått men ändå ganska skönt! Jag har fixat till bilderna lite med biografeffekt för att det ska bli mer spännande:)
Förmodligen har skyltarna skymtat förbi i någon fotoutmaning men då från en annan vinkel och en annan årstid!
Andra skyltar----Klick!




Det var en fin skylttriss du fick ihop där.
SvaraRaderaJa, du har lyckats alldeles utmärkt i ditt försök att skapa lite spänning. Får en känsla av att du varit ute i trollskogen med kameran ;-) Kul vinkling och en fin triss skapade du av dessa vanliga gamla skyltar.
SvaraRaderaFina bilder som alltid!
SvaraRaderaBra fototriss du gjort...
SvaraRaderaVårkram Kakan
Jag som hade sett fram emot +16 som dom lovade förra veckan att de skulle bli idag, men grått och trist som sagt i morse.
SvaraRaderaNu börjar solen kika fram så bäst och gå ut :)
Kram
good triss! :)
SvaraRaderaJag har faktiskt inte sett en Skolskjutsskylt någon gång! Och parkeringsplatsen verkar inte vara så välbesökt!
SvaraRaderaTycker om din triss trots att vädret uppenbarligen inte var någon höjdare och trots att det ligger så mycket snö kvar hos dig.
SvaraRaderaMVG igen!
Härliga skyltar du hittat! Och jag gillar det lite regngråa som vilar över dem.
SvaraRaderaFina bilder! Tänk att något så enkelt som skyltar egentligen kan bli så fint bara man fotar dem rätt och fixar till bilderna lite snyggt! Duktiga du :).
SvaraRaderaFin blandning av bilderna trots samma motiv. Snyggt jobbat. Ha de gott.
SvaraRaderaUsch för snö - har ni snö kvar?
SvaraRaderaKram
Fin skylttriss =)
SvaraRaderavid skylt nr två skulle inte jag vilja parkera ...
SvaraRadera