02 april 2013

Mitt i naturen


Mitt i naturen-foto
 

Det är glesare mellan träden i parken och älgarna får frukosten serverad på marken varje dag!:) Det här kan man uppleva när man bor på landet och tittar ut genom sovrumsfönstret!

6 kommentarer:

  1. Åh vad coolt! Jag har sett en räv hos oss en gång, men den var så långt borta och det var mörkt så det kan ha varit en gigantisk katt med... :)

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Hos oss är det mest stadsfåglar!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Suverän utsikt! Ta jägarlicens så att du får ha dom styckade på tallriken också;-)

    SvaraRadera
  4. Hemma på min gata får man aldrig se något likande.

    SvaraRadera
  5. Där skulle inte jag våga gå me Tyra :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. åh vad häftigt...jag hade tre älgar utanför balkongen här mitt i stan i höstas ..det var också häftigt ..och väldigt otippat ..*skrattar.

    Pernilla

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)