Åh vad coolt! Jag har sett en räv hos oss en gång, men den var så långt borta och det var mörkt så det kan ha varit en gigantisk katt med... :)
Häftigt! Hos oss är det mest stadsfåglar!Kram Helen
Suverän utsikt! Ta jägarlicens så att du får ha dom styckade på tallriken också;-)
Hemma på min gata får man aldrig se något likande.
Där skulle inte jag våga gå me Tyra :)Kram
åh vad häftigt...jag hade tre älgar utanför balkongen här mitt i stan i höstas ..det var också häftigt ..och väldigt otippat ..*skrattar.Pernilla
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Åh vad coolt! Jag har sett en räv hos oss en gång, men den var så långt borta och det var mörkt så det kan ha varit en gigantisk katt med... :)
SvaraRaderaHäftigt! Hos oss är det mest stadsfåglar!
SvaraRaderaKram Helen
Suverän utsikt! Ta jägarlicens så att du får ha dom styckade på tallriken också;-)
SvaraRaderaHemma på min gata får man aldrig se något likande.
SvaraRaderaDär skulle inte jag våga gå me Tyra :)
SvaraRaderaKram
åh vad häftigt...jag hade tre älgar utanför balkongen här mitt i stan i höstas ..det var också häftigt ..och väldigt otippat ..*skrattar.
SvaraRaderaPernilla