25 april 2013

Miss me...


...för jag ska på Miss Li ikväll!:)


6 kommentarer:

  1. Oj va du kan rimma
    nu ska jag mina ben trimma
    Ha en kul kväll
    för detta blir inte skräll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ???????? Ingen aning vem Miss Li är, visste inte vem Justin Bieber är heller, men jag älskar bilden:-)

    SvaraRadera
  3. Åh så kul! Var hon bra!?

    SvaraRadera
  4. Åh vad skoj! Jag har sett henne live med Winnerbäck och då var det hur bra som helt.
    Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)