12 april 2013

Ljust


Hej, nu är jag med igen!:)
Innan jag åkte till jobbet idag kikade jag in för att se veckans tema och...shit, det är nästan mörkt när jag kommer hem!...Så då letade jag fram den här bilden från hälsobrunnen på Sätra brunn!
Det är nästan så att fönstret har letat sig ned och lagt sig på golvet för att vila!;)

Fler fönster finner du här-----Klick!


14 kommentarer:

  1. Hihi, det kan verkligen inte vara lätt att hitta ett fönster i veckan!

    SvaraRadera
  2. Oj, din bild är ju magisk, nästan lite religiöst över den. Hur vackert som helst :0)

    SvaraRadera
  3. Vackert "ljusfönster" du hade i arkivet. Ja det är bra med arkiv ibland ;-)

    SvaraRadera
  4. Kreativt tolkat! Häftigt med ljusskuggan :)
    http://lundcityphoto.wordpress.com/2013/04/12/light/

    SvaraRadera
  5. Hi, ha den var rolig o kreativ, så klart ljuset också vill dricka brunn!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild ! Ljuset ligger där på golvet och vilar i en skön miljö.

    SvaraRadera
  7. Åh... vilken härlig bild! Så ljust och fint!

    SvaraRadera
  8. Kul bild med fönstret som lagt sig där på golvet...och det kan väl inte kallas skuggan av fönstret? Skuggor är ju mörka...

    SvaraRadera
  9. Här har du verkligen satt spotlight på temat. :)

    SvaraRadera
  10. Välkommen tillbaka. Det var en galant variant på temat.

    SvaraRadera
  11. Absolut en kanoooooonbild. Bra fångat! En av dina bästa... som blir rätt många vid det här laget:-)

    SvaraRadera
  12. Men vilken fin bild och framför allt annorlunda tolkning till temat. :)

    SvaraRadera
  13. Vilka läckra solfläckar. Skulle nästan vilja lägga mig där på golvet och känna värmen och ljuset från solen.

    SvaraRadera
  14. Så härligt det ser ut...
    Vårkram Kakan

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)