Hej, nu är jag med igen!:)
Innan jag åkte till jobbet idag kikade jag in för att se veckans tema och...
shit, det är nästan mörkt när jag kommer hem!...Så då letade jag fram den här bilden från hälsobrunnen på Sätra brunn!
Det är nästan så att fönstret har letat sig ned och lagt sig på golvet för att vila!;)
Fler fönster finner du här-----
Klick!
Hihi, det kan verkligen inte vara lätt att hitta ett fönster i veckan!
SvaraRaderaOj, din bild är ju magisk, nästan lite religiöst över den. Hur vackert som helst :0)
SvaraRaderaVackert "ljusfönster" du hade i arkivet. Ja det är bra med arkiv ibland ;-)
SvaraRaderaKreativt tolkat! Häftigt med ljusskuggan :)
SvaraRaderahttp://lundcityphoto.wordpress.com/2013/04/12/light/
Hi, ha den var rolig o kreativ, så klart ljuset också vill dricka brunn!
SvaraRaderaVilken härlig bild ! Ljuset ligger där på golvet och vilar i en skön miljö.
SvaraRaderaÅh... vilken härlig bild! Så ljust och fint!
SvaraRaderaKul bild med fönstret som lagt sig där på golvet...och det kan väl inte kallas skuggan av fönstret? Skuggor är ju mörka...
SvaraRaderaHär har du verkligen satt spotlight på temat. :)
SvaraRaderaVälkommen tillbaka. Det var en galant variant på temat.
SvaraRaderaAbsolut en kanoooooonbild. Bra fångat! En av dina bästa... som blir rätt många vid det här laget:-)
SvaraRaderaMen vilken fin bild och framför allt annorlunda tolkning till temat. :)
SvaraRaderaVilka läckra solfläckar. Skulle nästan vilja lägga mig där på golvet och känna värmen och ljuset från solen.
SvaraRaderaSå härligt det ser ut...
SvaraRaderaVårkram Kakan