27 april 2013

Fly



Det blir som en fortsättning på mitt förra inlägg!
Flugor och andra insekter har sökt skydd inomhus för att klara vintern.Vilken otur, det visade sig att fönstret var för kallt! De kommer att bli bortsopade och ytan kommer att snyggas till med slippapper, efter det är det bara att fräscha upp med färg!



8 kommentarer:

  1. Ja, døde fluer etter vinteren er et lite problem i hytter og fritidsbolig!
    Flott B&W bilde ble det!

    SvaraRadera
  2. Wow that is an amazing capture... the remnants of life

    Mollyxxx

    SvaraRadera
  3. Du kommer att få så snyggt!

    SvaraRadera
  4. Fine macro! Yes, spring brings many tasks, but is so good to see.

    SvaraRadera
  5. Great processing technique on your fly. It makes for a very interesting presentation. It is getting to be the fly and bee time of the year. genie

    SvaraRadera
  6. Bilden är helt fantastisk, men jag hade nog inte velat ha/se dom döda flugorna i fönstret... eller i lampskärmar som här hemma;-)

    SvaraRadera
  7. Synd om dom små!

    Men DET kallar jag fönster, jädrans vad fint! Och finare blir det ju!

    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)