Det blir som en fortsättning på mitt förra inlägg!
Flugor och andra insekter har sökt skydd inomhus för att klara vintern.Vilken otur, det visade sig att fönstret var för kallt! De kommer att bli bortsopade och ytan kommer att snyggas till med slippapper, efter det är det bara att fräscha upp med färg!
Ja, døde fluer etter vinteren er et lite problem i hytter og fritidsbolig!
SvaraRaderaFlott B&W bilde ble det!
Wow that is an amazing capture... the remnants of life
SvaraRaderaMollyxxx
stackars insekter :(
SvaraRaderakramar
Du kommer att få så snyggt!
SvaraRaderaFine macro! Yes, spring brings many tasks, but is so good to see.
SvaraRaderaGreat processing technique on your fly. It makes for a very interesting presentation. It is getting to be the fly and bee time of the year. genie
SvaraRaderaBilden är helt fantastisk, men jag hade nog inte velat ha/se dom döda flugorna i fönstret... eller i lampskärmar som här hemma;-)
SvaraRaderaSynd om dom små!
SvaraRaderaMen DET kallar jag fönster, jädrans vad fint! Och finare blir det ju!
Kram