13 april 2013

Det blommar!



Tänk, förra helgen var vi i Linköping! Dagen efter festen tog vi en promenad till festlokalen för att äta rester innan hemresan (det gjorde vi gärna för det var så gott)! På vägen tillbaka tog vi en ny väg och såg det här! Det blommar visst året runt i den staden!:)

3 kommentarer:

  1. va fint! hoppas de blommar i våran stad snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Let's move... NOW!!!
    Ger dig en kram tillbaka:-)

    SvaraRadera
  3. I Prag hade scillorna börjat slå ut...

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)