This is from a restaurant in the old town of Stockholm. I think we ate pasta with salmon!
Ikväll ska min man och jag fira en som har fyllt jämnt, och nu tror du att vi är ute och roar oss jämt, men...
efter den här helgen blir det lugnt och tror att nästa gång det blir en uppvaktning då blir det till en student!
Det ser ut att bli vackert väder idag! Ni som är lediga, gå ut och njut...man vet inte när det fina kommer tillbaka igen!


Pasta og laks er ingen dårlig spise.
SvaraRaderaFint bilde.
Ha en deilig lørdag.
Mormor
Vilken vacker bild! Ni åt visst på Michelanglo i Gamla Stan ser det ut som.
SvaraRaderaÅ du - det är inget fel att fira ofta;-)
Et herlig innlegg!
SvaraRaderaFlott å se!
Nej, just precis, fira kan man göra ofta!! Snygga bilder!
SvaraRaderaLovely light on all the glass.
SvaraRaderaHoppas ni fick en mysig kväll !!
SvaraRaderaJag har njutit av det fina vädret hela helgen = ))
Underbart !!
Ha det gott.
Kram Helene.
Fin bild!
SvaraRaderaJa de är nog bäst du vilar fram till din 50-års dag :)
Kram
Fin bild hoppas ni fick en riktigt härlig kväll. Kramisar Tina
SvaraRaderaHemma på min gata är det mycket firande, men nästa helg blir det bara lugnt...
SvaraRadera