11 april 2013

Blå, blå, blå




Lat, lat, lat...
Seg, seg, seg...
Svårt att ändra på mitt mantra idag, de bara kommer till mig!!
Nåja, jag har varit ute och gått - går, går, går...

Nu blommar det fint i backen, blåsipporna är här på riktigt!
En, två, tre...femton...tuvor såg jag när jag tittade mig omkring!:)

6 kommentarer:

  1. Vilka bilder så vackra.Önskar de vore mina. DU är så duktig på att fota så det är en fröjd för ögat att kolla in här. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Härligt med blåsippor!
    Ha en skön kväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Lat låter utmärkt, segt likaså. Längtar efter helgen för att utföra just dessa "egenskaper". Men jag pallar kanske min lata och sega kropp till Trädgårdsmässan på lördag... om jag orkar.
    Härliga vårtecken du lägger upp. Har inte sett ett enda här än.

    SvaraRadera
  4. Får nog komma hem till er om jag ska få se några sippor för det växer inte här i stan :)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Tack anemonen, vad glad jag blir!:)
    Välkommen Anna!:)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)