Lat, lat, lat...
Seg, seg, seg...
Svårt att ändra på mitt mantra idag, de bara kommer till mig!!
Nåja, jag har varit ute och gått - går, går, går...
Nu blommar det fint i backen, blåsipporna är här på riktigt!
En, två, tre...femton...tuvor såg jag när jag tittade mig omkring!:)


Vilka bilder så vackra.Önskar de vore mina. DU är så duktig på att fota så det är en fröjd för ögat att kolla in här. Ha en fin helg.
SvaraRaderaHärligt med blåsippor!
SvaraRaderaHa en skön kväll!
Kram Helen
Lat låter utmärkt, segt likaså. Längtar efter helgen för att utföra just dessa "egenskaper". Men jag pallar kanske min lata och sega kropp till Trädgårdsmässan på lördag... om jag orkar.
SvaraRaderaHärliga vårtecken du lägger upp. Har inte sett ett enda här än.
Får nog komma hem till er om jag ska få se några sippor för det växer inte här i stan :)
SvaraRaderaKramis
Tack anemonen, vad glad jag blir!:)
SvaraRaderaVälkommen Anna!:)
Kram
Åhhh va vackra...
SvaraRadera