19 april 2013

Bevakat


Idag tog jag  bilen och åkte iväg till ett område där jag trodde jag kunde hitta något passande till veckans tema...men det regnade så mycket så jag fick leta i datorn istället!!

Från flera mörka negativa tankar på temat, till något ljust och trevligt! 
"Kaffet noggrant bevakat av en ung tjej som tilldelats den hedersamma uppgiften!"

Bilden är från 50-årsfesten vi var på för två veckor sedan!


Fler fönster----Klick!


12 kommentarer:

  1. Vilken toppen och alldeles suverän samt annorlunda tolkning på det temat. Fyndigt tjejen!!!
    Åsså gillar jag tjejens Marimekko utstyrsel också. Fräckt!
    Kram på dig med :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha först irrade min blick runt i bilden för jag tänkte vad är det som är bevakat här....sedan läste jag texten! Väldigt fyndigt och roligt-luring där.

    SvaraRadera
  3. Ett väl så viktigt bevakningsuppdrag! Fyndig tolkning och en härlig bild!

    SvaraRadera
  4. Fyndigt val av vardagsbild till veckans bevakade tema!

    SvaraRadera
  5. Kul tolkning och trevlig bild på temat.

    SvaraRadera
  6. Det är mycket viktigt att ha koll på kaffet. Mysig lösning!

    SvaraRadera
  7. Säkert blev det gott kaffe när det blev så välbevakat. :-)
    Du klurade till det snyggt, en fiffig lösning.

    SvaraRadera
  8. Det är ett hedersuppdrag att övervaka kaffebryggningen. Viktigt och en bra tolkning av temat.

    SvaraRadera
  9. Det är en viktig uppgift att bevaka kaffekokningen...
    Vårkram Kakan

    SvaraRadera
  10. Vad annorlunda! Gillar bilden, man vill titta en stund.

    SvaraRadera
  11. Hehe, visst kan man bevaka olika saker och kaffet är ju en. Och absolut viktig när man ska fira femtioåringar. :)

    SvaraRadera
  12. Det var fyndigt! Gillar ditt kreativa bidrag. :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)