Idag tog jag bilen och åkte iväg till ett område där jag trodde jag kunde hitta något passande till veckans tema...men det regnade så mycket så jag fick leta i datorn istället!!
Från flera mörka negativa tankar på temat, till något ljust och trevligt!
"Kaffet noggrant bevakat av en ung tjej som tilldelats den hedersamma uppgiften!"
Bilden är från 50-årsfesten vi var på för två veckor sedan!
Fler fönster----Klick!


Vilken toppen och alldeles suverän samt annorlunda tolkning på det temat. Fyndigt tjejen!!!
SvaraRaderaÅsså gillar jag tjejens Marimekko utstyrsel också. Fräckt!
Kram på dig med :-)
Ha ha först irrade min blick runt i bilden för jag tänkte vad är det som är bevakat här....sedan läste jag texten! Väldigt fyndigt och roligt-luring där.
SvaraRaderaEtt väl så viktigt bevakningsuppdrag! Fyndig tolkning och en härlig bild!
SvaraRaderaFyndigt val av vardagsbild till veckans bevakade tema!
SvaraRaderaKul tolkning och trevlig bild på temat.
SvaraRaderaDet är mycket viktigt att ha koll på kaffet. Mysig lösning!
SvaraRaderaSäkert blev det gott kaffe när det blev så välbevakat. :-)
SvaraRaderaDu klurade till det snyggt, en fiffig lösning.
Det är ett hedersuppdrag att övervaka kaffebryggningen. Viktigt och en bra tolkning av temat.
SvaraRaderaDet är en viktig uppgift att bevaka kaffekokningen...
SvaraRaderaVårkram Kakan
Vad annorlunda! Gillar bilden, man vill titta en stund.
SvaraRaderaHehe, visst kan man bevaka olika saker och kaffet är ju en. Och absolut viktig när man ska fira femtioåringar. :)
SvaraRaderaDet var fyndigt! Gillar ditt kreativa bidrag. :)
SvaraRadera