13 april 2013

Abandoned


Övergiven eller inte, vet ej, men besök av fåglar har den fått!
Grå bild och grått ute idag! Det regnar och igår kväll rasade första snön från taket! För tre år sedan landade snön på min mans bil som jag hade parkerat fint nedanför! Det blev lågt i tak då...



8 kommentarer:

  1. Flott komponert B&W bilde!
    Ha en vårlig dag!

    SvaraRadera
  2. vilken vacker bild, det är grått hos också idag
    en fin helg till dig
    kramar

    SvaraRadera
  3. jag gillar den här bilden och jag är glad att du har tagit med fåglarna. :)

    SvaraRadera
  4. Även den här bilden är fantastisk! Mera övergiven än så här kan det ju knappast bli. Å det grå vädret förstärker ju bara känslan av ödslighet.
    Hoppas att du parkerat bilen längre bort den här gången;-)

    SvaraRadera
  5. Dette var et riktig flott bilde! Flott atmosfære!
    :)

    SvaraRadera
  6. (lurer på om kommentaren min ble borte) Uansett, flott B&W :0)

    SvaraRadera
  7. Fine composition, Like the lean of the pole, and its resident birds.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)