Nu är
Veckans fönster igång igen...och det fick igång mig som varit lite anonym de senaste dagarna!
Temat är
Stjärnfullt och jag hade faktiskt inte tid med ett färskt foto så efter lite letande hittade jag det här (hade nog gått fortare att gå utanför huset och fota)!
Det är/var ett skyltfönster som jag passerar när jag går till mitt jobb! Vintage, lyx och glamour! Kläder att beundra, drömma sig bort med...för drömma får man, när skulle man annars använda dem?!
Tänk att få klä upp sig från topp till tå, vara extra fin i håret och sminkad med något mirakelsmink som håller i dagarna två;) Är det inte dags för bröllop snart?!!:)
Vill du mer stjärnglans? ----->
Klick!
Tyvärr är det alldeles för sällan man får gå på så fina kalas att man skulle ha nytta av dessa vackra saker.
SvaraRaderaMan skulla kanske klä upp sig till fredags pizzan!
Ja men visst, det här är ju stjärnfullt och dessutom är där ju en alldeles tydlig stjärnreflex i objektivet!
SvaraRaderaVilken rolig och annorlunda tolkning på temat! Perfekt blandning av bild och text här. Gillas:-)
SvaraRaderaStjärnreflexen tangerar den kanske absoluta motsatsen till glans och glamour: "Naturkompaniet" läser jag spegelvänt och tänker att där skyltas säkert med helt andra saker. :)
SvaraRaderaJa, lite glamour skulle ja behöva! Pluggar ju på distans så sitter alltid hemma med slarvigt uppsatt hår o mysbyxor =/.
SvaraRaderaDen 23 januari ska jag gå på Bankett och fp vara så där himla fin ;)
SvaraRaderaÅh, det är så kul att klä upp sig xD
SvaraRaderaDrar man på sig den utstyrseln känner man sig som en stjärna. ;) Fyndig tolkning!
SvaraRaderaFint fotat och spännande fönster!
SvaraRaderaDet var ju en din och personlig tolkning av veckans tema.
SvaraRaderaGlamoröst och stjärnfullt!!
SvaraRaderaKläder för en stjärna, verkligen!
SvaraRaderaTjusigt värre! Och klart är det ju också stjärfullt.
SvaraRadera