Är det någon som ringer från en helt vanlig telefon nu förtiden?
Jag är jättedålig på att ringa, speciellt en dag efter jobbet. Då har man stått och varit trevlig med kunder och pratat om ditten och datten, när jag kommer hem vill jag helst inte prata i telefon! Ringer det vill jag helst att någon annan svarar. Min bror har som tradition att ringa till en kusin i Finland varje julafton. Kusinen blir lika förvånad varje år:)
Den här gamla telefonen står uppe på vinden. Ljuset i vänstra hörnet är ljuset som kommer in från en dörröppning nere i trappan!
Nä du, har inte ens ett hemtelefon-abonnemang längre! Men ja skulle vilja ha en klassisk telefon ståendes som dekoration för ja tycker dom e coola =). Precis en sån med snurr-platta. Eller en cobra!
SvaraRaderaJa man kan ju fråga sig varför man har den gamla telefonlinjen kvar över huvudtaget. De enda som ringer på den är telefonförsäljare som man kan vara utan.
SvaraRaderaBilden är hur cool som helst!
Joda, jeg har vanlig telefon, - trådløs da men...fasttelefon!
SvaraRaderaPent bilde!
Ha en flott lørdag og et riktig godt nytt år!
Wishing you a blessed New Year!
SvaraRaderaRobert
Snyggt foto, jag har flera sådana gamla telefoner. Vår fasta telefon använder vi aldrig. Gott nytt år!
SvaraRaderaFlott bilde :-) Happy new year!
SvaraRaderaFlot billede - ønsker dig et godt nytår:)
SvaraRaderaExcellent composition, with great use of light.
SvaraRaderaHappy New Year!
Muito criativo, já tive um telefone assim! Um abraço!
SvaraRaderaMirante da imagem