07 december 2012

Sit down...


...but I think it's cold!




11 kommentarer:

  1. Vacker bild med det skriker uvi över att sitta på stolen. :)

    SvaraRadera
  2. Flott komponert B&W bilde. Ønker deg en fin fredda's kveld!

    SvaraRadera
  3. Delightful! Love the strong focus on the chair and the misty romance of the background!

    SvaraRadera
  4. What a great place to sit and think and enjoy the view!

    SvaraRadera
  5. Excellent composition, with lovely clear light.

    SvaraRadera
  6. Underbar bild! Det kan inte vara kallt - det finns ju ingen snö;-)

    SvaraRadera
  7. is it an ice sheet on the water? Then I´d rather not sit. :) Unless I have some hot chockolate.

    SvaraRadera
  8. Dette var et vakkert og flott komponert bilde i svart hvitt!Nydelig plass for meditering!
    :)

    SvaraRadera
  9. Nossa, que lugar maravilhoso! Eu queria estar nessa cadeira.
    Um abraço!
    Mirante da imagem

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)