Vacker bild med det skriker uvi över att sitta på stolen. :)
Flott komponert B&W bilde. Ønker deg en fin fredda's kveld!
Delightful! Love the strong focus on the chair and the misty romance of the background!
What a great place to sit and think and enjoy the view!
Excellent composition, with lovely clear light.
Underbar bild! Det kan inte vara kallt - det finns ju ingen snö;-)
is it an ice sheet on the water? Then I´d rather not sit. :) Unless I have some hot chockolate.
Dette var et vakkert og flott komponert bilde i svart hvitt!Nydelig plass for meditering!:)
Vilken vacker bild!
Beautiful composition!
Nossa, que lugar maravilhoso! Eu queria estar nessa cadeira. Um abraço!Mirante da imagem
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vacker bild med det skriker uvi över att sitta på stolen. :)
SvaraRaderaFlott komponert B&W bilde. Ønker deg en fin fredda's kveld!
SvaraRaderaDelightful! Love the strong focus on the chair and the misty romance of the background!
SvaraRaderaWhat a great place to sit and think and enjoy the view!
SvaraRaderaExcellent composition, with lovely clear light.
SvaraRaderaUnderbar bild! Det kan inte vara kallt - det finns ju ingen snö;-)
SvaraRaderais it an ice sheet on the water? Then I´d rather not sit. :) Unless I have some hot chockolate.
SvaraRaderaDette var et vakkert og flott komponert bilde i svart hvitt!Nydelig plass for meditering!
SvaraRadera:)
Vilken vacker bild!
SvaraRaderaBeautiful composition!
SvaraRaderaNossa, que lugar maravilhoso! Eu queria estar nessa cadeira.
SvaraRaderaUm abraço!
Mirante da imagem