Här kommer min tolkning av Reflektioner! Första bilden är en färsk kylig bild från i morse, helt upp och ner!
Du får värma dig med en grönskande sommarbild som nummer två och åter igen få rysningar med en bild från nyårsafton 2011:)
Fler tolkningar...Klick!




Fina reflektioner! Sommarvärmen e bäst!
SvaraRaderaHärlig triss med vackra bilder!
SvaraRaderaHa en bra dag!
Så fina bilder, särskilt den första!
SvaraRadera/svar: Tree Hotel utanför Harads. Sevärt trädhotell!
Å vilka vackra bilder!
SvaraRaderaOtroligt fin triss, ettan blir min favorit;-)
SvaraRaderaDet är omväxlande reflektioner i din triss! Den är riktigt fin! Första bilden är min favorit, men alla bilderna är riktigt bra!
SvaraRaderaFin triss du bjuder på, mittenbilden blev min favorit :)
SvaraRaderaEn fin triss har du fått ihop av olika reflektioner! Bra trissat!
SvaraRaderaså fina bilder och nummer två, spegelpyramiden, funderade jag också på att använda idag i temat, men ändrade mig ;-))
SvaraRaderaEngelsbergs bruk är fint!
Alla årstider har sin charm och reflektera så väl som reflektioner i alla årstider o bilder :) Fint i alla tre bolderna på sina vis :)
SvaraRaderaSnyggt värre där ettan blir min favvo. Tycker om färgskalan!
SvaraRaderaHa det gott!
Så vackert och stämningsfullt, gillar verkligen bild 2 extra mycket :)
SvaraRaderaUnderbara bilder och snyggt trissat...=)
SvaraRaderaKram Ninni
Härliga reflektionen med stort PLUS för tvåan, den är underbar!
SvaraRaderaFantastiska foton. Trean är helt fenomenal!!
SvaraRaderaUnderbar triss i tre ;-) Gillar din morgonbild, med kylan lite så här på avstånd ;-) Sommar bilden är ljuvlig liksom den sista rysliga :-)
SvaraRaderaFina reflektioner!!
SvaraRaderaHa en skön kväll!
Snygga temabilder alla tre, med ett litet plus för den i mitten.
SvaraRaderaVackra reflektioner! Hittar ingen favorit då jag tycker att alla 3 är lika vackra!
SvaraRaderaJag hade ingen favoritbild. Alla var lika fina så det går inte att väja!
SvaraRadera