09 december 2012

Reflektioner






Här kommer min tolkning av Reflektioner! Första bilden är en  färsk kylig bild från i morse, helt upp och ner!
Du får värma dig med en grönskande sommarbild som nummer två och åter igen få rysningar med en bild från nyårsafton 2011:)

Fler tolkningar...Klick!


20 kommentarer:

  1. Fina reflektioner! Sommarvärmen e bäst!

    SvaraRadera
  2. Härlig triss med vackra bilder!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder, särskilt den första!
    /svar: Tree Hotel utanför Harads. Sevärt trädhotell!

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin triss, ettan blir min favorit;-)

    SvaraRadera
  5. Det är omväxlande reflektioner i din triss! Den är riktigt fin! Första bilden är min favorit, men alla bilderna är riktigt bra!

    SvaraRadera
  6. Fin triss du bjuder på, mittenbilden blev min favorit :)

    SvaraRadera
  7. En fin triss har du fått ihop av olika reflektioner! Bra trissat!

    SvaraRadera
  8. så fina bilder och nummer två, spegelpyramiden, funderade jag också på att använda idag i temat, men ändrade mig ;-))
    Engelsbergs bruk är fint!

    SvaraRadera
  9. Alla årstider har sin charm och reflektera så väl som reflektioner i alla årstider o bilder :) Fint i alla tre bolderna på sina vis :)

    SvaraRadera
  10. Snyggt värre där ettan blir min favvo. Tycker om färgskalan!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Så vackert och stämningsfullt, gillar verkligen bild 2 extra mycket :)

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder och snyggt trissat...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  13. Härliga reflektionen med stort PLUS för tvåan, den är underbar!

    SvaraRadera
  14. Fantastiska foton. Trean är helt fenomenal!!

    SvaraRadera
  15. Underbar triss i tre ;-) Gillar din morgonbild, med kylan lite så här på avstånd ;-) Sommar bilden är ljuvlig liksom den sista rysliga :-)

    SvaraRadera
  16. Fina reflektioner!!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  17. Snygga temabilder alla tre, med ett litet plus för den i mitten.

    SvaraRadera
  18. Vackra reflektioner! Hittar ingen favorit då jag tycker att alla 3 är lika vackra!

    SvaraRadera
  19. Jag hade ingen favoritbild. Alla var lika fina så det går inte att väja!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)