Lite tid och snöigt väder
fick mig att leta
bland bilder och städer
Här får du en bild
som en akvarell
Många vackra färger
och flera fönster ser du väl?
Är det dessa juletider som får mig att rimma?:)
Fler fönster ---> Klick!


Som en tavla. Fin bild och dikt!
SvaraRaderaJa, verkligen som en tavla! Skulle bli kanonfin på kanvas. Fast då kanske folk skulle vända den upponer?
SvaraRaderaUnderbar bild, du är så himla duktig.
SvaraRaderaKramen
En superbild med härliga färger!
SvaraRaderaSå vackert!
SvaraRaderaSkickligt. En härlig bild full av färger och reflektioner. Fin text därtill!! Trevlig helg !
SvaraRaderaSå vackert! Jag tänkte batik eller ikat direkt ... skulle bli ett SÅ snyggt tyg!
SvaraRaderaSå vackert! Riktg superbild!
SvaraRaderaVisst ser det ut som en akvarell...
SvaraRaderaSnyggt plåtat!
Verkligen som en akvarell! Urtjusig bild - mycket stämning i den!
SvaraRaderaHa en skön tredje advent!
Jättevackert med alla färger som speglas i vattnet. Riktigt spännande, man vill liksom leta motiv i vattnet :0)
SvaraRaderaVackert!!! Klart man ser alla fönster!
SvaraRaderaÅ nu är du poetisk också!
SvaraRaderaBilden är helt underbar - verkligen en akvarell!
Jättefin tavla i bästa Renoir-stil, lagom impressionistisk. :)
SvaraRaderaFin bild med snygga färgkombinationer. Visst är det.
SvaraRaderaOj, så vackert! Verkligen som en akvarell!
SvaraRaderaSå jättefin bild...
SvaraRaderaHa det bra!
Kram Kakan