15 december 2012

Reflekterat 2



Lite tid och snöigt väder 
fick mig att leta 
bland bilder och städer
Här får du en bild 
som en akvarell
Många vackra färger 
och flera fönster ser du väl?


Är det dessa juletider som får mig att rimma?:)


Fler fönster ---> Klick!

17 kommentarer:

  1. Som en tavla. Fin bild och dikt!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen som en tavla! Skulle bli kanonfin på kanvas. Fast då kanske folk skulle vända den upponer?

    SvaraRadera
  3. Underbar bild, du är så himla duktig.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. En superbild med härliga färger!

    SvaraRadera
  5. Skickligt. En härlig bild full av färger och reflektioner. Fin text därtill!! Trevlig helg !

    SvaraRadera
  6. Så vackert! Jag tänkte batik eller ikat direkt ... skulle bli ett SÅ snyggt tyg!

    SvaraRadera
  7. Visst ser det ut som en akvarell...
    Snyggt plåtat!

    SvaraRadera
  8. Verkligen som en akvarell! Urtjusig bild - mycket stämning i den!
    Ha en skön tredje advent!

    SvaraRadera
  9. Jättevackert med alla färger som speglas i vattnet. Riktigt spännande, man vill liksom leta motiv i vattnet :0)

    SvaraRadera
  10. Vackert!!! Klart man ser alla fönster!

    SvaraRadera
  11. Å nu är du poetisk också!
    Bilden är helt underbar - verkligen en akvarell!

    SvaraRadera
  12. Jättefin tavla i bästa Renoir-stil, lagom impressionistisk. :)

    SvaraRadera
  13. Fin bild med snygga färgkombinationer. Visst är det.

    SvaraRadera
  14. Oj, så vackert! Verkligen som en akvarell!

    SvaraRadera
  15. Så jättefin bild...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)