![]() |
Jag tror tomten har försovit sig! |
Nu för tiden är det TV som får stå för underhållningen av Luciafirandet! De sjöng så himla vackert, men en rappande kille, passar det?! Man kanske måste modernisera tåget så traditionen inte dör ut.
Jag har inte försovit mig och det hade nog varit helt omöjligt idag! Natten började bra men blev väckt vid tretiden av ett knaprande ljud! Det lät som musen var inne i rummet och jag störtade upp (den var inte inne i rummet)! Lyckades tillslut somna om...men vem väcker mig kl 5?? Katten såklart, och då var det bara att kliva upp! Känner mig lite trött nu...
Dagen går tunga steg...

Får Julia sova på vinden? :)
SvaraRaderaHaha en annan trött-tomte =)
SvaraRaderaTycker du ska träna katten lite bättre. Dom jagar och käkar bäl möss har jag hört;-)
SvaraRaderaTack! Får nog ställa 3-4 alarm åtminstone =p
SvaraRaderaKul bild! Först trodde jag han hade någon under sig, hihi!!!
SvaraRaderausch va jobbigt att vakna så tidigt, säger jag som ju aldrig somnar....gäsp!
Man har kommit ifrån tiden när barnen vaknade flera gånger varje natt, så om det händer nu är jag helt fördärvad resten av dagen...
SvaraRaderaKram