Läckra bilder!
Stilig i B&W!
Aha du har också en sådanl Jag med fast jag har gjort decoupage på min.Bra jobbat för jag gillar fotot.
Så dette er Lucia:)Stilig foto i svarthvitt!Ha en fin helg:)
en lite ovanlig lucia :) kramar
Den Lucian har nog varit med om ett och annat ser det ut som.Undrar var du har hittat henne?Kanoooon bild!
Har hittat den på vår vind, fanns där när vi flyttade in!
such an artistic subject... very interesting.
A fascinating find!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Läckra bilder!
SvaraRaderaStilig i B&W!
SvaraRaderaAha du har också en sådanl Jag med fast jag har gjort decoupage på min.Bra jobbat för jag gillar fotot.
SvaraRaderaSå dette er Lucia:)
SvaraRaderaStilig foto i svarthvitt!
Ha en fin helg:)
en lite ovanlig lucia :)
SvaraRaderakramar
Den Lucian har nog varit med om ett och annat ser det ut som.
SvaraRaderaUndrar var du har hittat henne?
Kanoooon bild!
Har hittat den på vår vind, fanns där när vi flyttade in!
SvaraRaderasuch an artistic subject... very interesting.
SvaraRaderaA fascinating find!
SvaraRadera