05 december 2012

Julrosen



Min man har städat undan min batteriladdare så jag kan inte ta ett nytt foto av julrosen! Får väl ta en ny bild på julrosen en annan dag:) med skärpa på en utslagen blomma! Visst är det väl en vacker blomma?!

Igår visade jag har det ser ut i mitt kök och det var ett fel på bilden! Beate gissade på mjölkpaketet och det hade ju iof sig kunnat vara rätt för inte är den vacker, men...fel, fel ,fel! Titta på ljusen i adventsljusstaken, det har ju varit första advent! Jag fotade i söndags men bilden visade jag igår!:)

Nu är det dags för tråkjobb, ska varva med roligt och tråkigt idag så det blir en bra mix!:)

7 kommentarer:

  1. vilken vacker julros, men kan man ha den inomhus, jag trodde det var en blomma som ska vara ute i kylan
    kramar

    SvaraRadera
  2. Man kan ha den inne men den går att plantera ut sen!:)

    SvaraRadera
  3. Jobbigt situation där... Ska du klaga på att din man städat bort sladden och riskera att han aldrig städar igen eller själv försöka hitta den? :)

    SvaraRadera
  4. Vacker - ser fram emot det andra fotot också!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ytterligare ett sådant kanooon foto från dig!

    PS. Ljusstaken såg jag inte ens;-9 DS

    SvaraRadera
  6. Sv: jag håller tummarna för att din julros håller så att du kan plantera ut den sedan
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)