Det blev en promenad denna fina kalla morgon, den andra advent! Redan vid halv tiotiden travade vi iväg, alla utom F för han låg och sov! Nu står det en fin julpyntad gran i hallen på övervåningen! Det luktar lite konstigt om den, inte som gran brukar dofta, men kan inte komma på vad det är!
PS. Minikulorna ligger kvar i sin ask...


Haha låter som något jag skulle kunna göra, med grenen!
SvaraRaderaHärlig skylten den blev med lite snötäcke på visa bokstäver... ;)
Tack så mycket.
Hehe, kul skylten blev =p
SvaraRaderaSmart tänkt, häng dem i granen.
SvaraRaderaJa varför krångla till det;-)
SvaraRaderaSkojig skylt ;)
SvaraRaderaAdventskram
Köp en en, såna är perfekta att hänga minikulor i! Eller en glasvas, blir läckert det med. Eller ett kakfat. :)
SvaraRaderaHahaha, fin stig :)
SvaraRaderakram