Aha! Men nu har du gjort julens goda gärning! :)
=D Håller med föregående talare!
Fin blogg!Bloglovinbyte?:D
Sv: Haha, ja det är väldigt olika vad man får för hundra spänn. :)
Okej då, nu förstår jag, men ändå. Lite väl häftigt pris, men en god gärning kan man (= din man) väl ställa upp på då och då;-)
Aha, bra att det höga priset var för något gott.Kramen
Fina är dom ju!Du får pressa blombladen :)Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Aha! Men nu har du gjort julens goda gärning! :)
SvaraRadera=D Håller med föregående talare!
SvaraRaderaFin blogg!
SvaraRaderaBloglovinbyte?:D
Sv: Haha, ja det är väldigt olika vad man får för hundra spänn. :)
SvaraRaderaOkej då, nu förstår jag, men ändå. Lite väl häftigt pris, men en god gärning kan man (= din man) väl ställa upp på då och då;-)
SvaraRaderaAha, bra att det höga priset var för något gott.
SvaraRaderaKramen
Fina är dom ju!
SvaraRaderaDu får pressa blombladen :)
Kram