28 december 2012

Det var därför...




...de var så dyra!

7 kommentarer:

  1. Aha! Men nu har du gjort julens goda gärning! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, ja det är väldigt olika vad man får för hundra spänn. :)

    SvaraRadera
  3. Okej då, nu förstår jag, men ändå. Lite väl häftigt pris, men en god gärning kan man (= din man) väl ställa upp på då och då;-)

    SvaraRadera
  4. Aha, bra att det höga priset var för något gott.
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Fina är dom ju!
    Du får pressa blombladen :)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)