...kulor från Lagerhaus, 59 kr för 25 st!
Jag började (igår kväll) ivrigt knyta fast öglor av sytråd och hängde på en gren, en efter en. Orkade med ungefär hälften så bilden på den färdigpyntade grenen kommer en annan gång:)
Det kommer något vitt från himlen, perfekt till första advent! Hoppas det ligger kvar bara...

Va fina!
SvaraRaderaKram
Va mysigt det ska bli på söndag! Ser fram emot att se alla dina kulor! :) Kram Eva
SvaraRaderaSnygga! Och vilken smart förvaring, spara den!
SvaraRaderaÅh gillar din blogg skarpt! :D
SvaraRadera