28 november 2012

Trådlösa...


...kulor från Lagerhaus, 59 kr för 25 st!

Jag började (igår kväll) ivrigt knyta fast öglor av sytråd och hängde på en gren, en efter en. Orkade med ungefär hälften så bilden på den färdigpyntade grenen kommer en annan gång:)

Det kommer något vitt från himlen, perfekt till första advent! Hoppas det ligger kvar bara...

4 kommentarer:

  1. Va mysigt det ska bli på söndag! Ser fram emot att se alla dina kulor! :) Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Snygga! Och vilken smart förvaring, spara den!

    SvaraRadera
  3. Åh gillar din blogg skarpt! :D

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)