11 november 2012
Rörelse
Hej, jag har varit på Spa på Sätra Brunn! Jag har haft en skön dag och gått som i ett töcken, och ingen förändring blev det efter den "uppiggande" oljemassagen!!
-Du behöver inte tvätta dig ikväll, sa hon. Blir väl lagom pigg när jag ska sova!
Nu måste jag snabbt göra min triss för att sedan förbereda kvällsmaten. Barnen ska göra den men de är inte hemma än...hm, jag kan ju i alla fall duka:)
Första bilden en smygfotografering i restaurangen. Bild två visar en av alla gamla mysiga byggnader som finns på området! Nummer tre är ett försök till att fotografera i poolområdet, ser du imman?! Jag hade tänkt fota simmande gäster men det var bara att glömma!
Jag lovar att kika runt hos er senare, eller i morgon, och vill någon annan se andra rörelser så titta in HÄR!




Säkert en bra dag men lite ensamt kanske?
SvaraRaderaKram
Det var en bra triss, med fina bilder.
SvaraRaderaGilla
Härlig triss med fina bilder!
SvaraRaderaMysigt med en Spa-dag :)
Ha en fin kväll!
Fin triss:) ha en fin kväll.
SvaraRaderavilka mysiga bilder :)
SvaraRaderaHa en härlig söndagskväll!
Härliga och fyndiga bilder på rörelse i din triss ! Gillar ljusens lugna rörelser.
SvaraRaderaFin triss.
SvaraRaderaGillar mittenbilden, Gymnastikhus... Tysta rummet... :)
Åh vad härligt det lät! Hoppas ni har haft det riktigt skönt! :-)
SvaraRaderaKram M
Sv: Tack! Det var ju roligt att du tyckte om bilden där jag cyklade med min dotter. Det är den enda bilden jag inte har tagit själv utan min dåvarande man, som numer är död.
SvaraRaderaGilla
Ser riktigt trevligt ut, skulle gärna ta den där oljemassagen jag med :0)
SvaraRadera