Kom hem på eftermiddagen och det hade börjat skymma, eller det har egentligen varit grått hela dagen!
Den här veckan vill jag inte missa Fototriss för det är tävling på gång! Man kan vinna presentkort från
COOLSTUFF! De har en massa roliga smarta och annorlunda prylar, perfekta julklappar!:)
Temat den här veckan är LJUS och det absolut första jag tänkte på var helt vanlig stearinljus! Men så enkelt ska det inte vara! Jag gick ut i skymningen och med ljus från blixten blev resultatet så här:
1. Löven har ramlat av och ett ensamt äpple hänger kvar!
2. Torkade löv intrasslade i ett nät på gångbron över ån.
3. Bara skelettet kvar av en blomma...
Gå in
HÄR och titta på fler bidrag!
Härlig triss med fina bilder!
SvaraRaderaDet är tur att blixten finns där ibland och ger ljus när man fotograferar :)
Ha de gott!
Så himla coola bilder.
SvaraRaderaFörsta bilden är min favorit.
SvaraRaderaUpplysta ting! Bra att det finns ljus ;)
SvaraRaderaVilken tur att det finns "fuskljus" när solen behagar hålla sig borta från vår del av världen....
SvaraRaderaFina ljusbilder...
SvaraRaderaHa det bra!
Kram Kakan
Blev mycket snyggt med blixljuset. Speciellt bild 2. Ha de gott.
SvaraRaderaTur du har blixt så du kan få ljus(-bilder). Alla tre ser lite vintriga ut.
SvaraRaderagreat triss! :)
SvaraRaderaJättehäftiga bilder, vad duktig du är och jag håller tummarna att du vinner ;)
SvaraRaderaKram Ullis
Snyggt med den svarta bakgrunden där objekten kommer fram i ljuset.
SvaraRaderaSnyggt tolkat! Mittenbilden blir min favorit! :O)
SvaraRaderaHa en skön vecka!
Kul att du tänkte ett varv extra! :)
SvaraRaderaSnyggt! Lite spölika bilder.
SvaraRaderaSå spännande dina foton är. Kul.
SvaraRaderaFina ljus-bilder med den mörka bakgrunden. Jag brukar vara anti-blixt men nu ska jag tänka om :)
SvaraRaderaVälanvänd blixt! Lite annorlunda och mycket vackra bilder - mittenbilden är helt underbar! :)
SvaraRaderaSuperfina bilder med den svarta bakgrunden!
SvaraRadera