Ett mysigt gammalt fönster med lucka kan man hitta i Västerås. Den finns längs min promenadväg till jobbet, ett område jag skulle kunna tänka mig att bo i när det är dags att sälja huset!:)
Det här gillar jag ! Falurött gammalt trähus med ett litet kvadratiskt fönster. Snyggt och väldigt stilrent. Kan tro att huset i sin helhet är en riktig dröm :-)
Visst är det härligt att få gå och titta på hus som man kan tänka sig att bo i.
SvaraRaderaUnderbart falurött och stilrent bidrag!
SvaraRaderaDet här gillar jag ! Falurött gammalt trähus med ett litet kvadratiskt fönster. Snyggt och väldigt stilrent. Kan tro att huset i sin helhet är en riktig dröm :-)
SvaraRaderaDet här tycker jag är jättefint!
SvaraRaderaTrevlig helg/SoF
finfint verkar det området! timmerhus!!
SvaraRaderaha en skön helg!
Åh, jag trodde du hade varit på Kulturen i Lund, för sådana fönster kryllar det av där. Fint gammalt hus.
SvaraRaderaSmart fönster, bara att bomma igen de dagar man inte är på humör ;0)
SvaraRaderaFönsterluckan stängd för vintern.
SvaraRaderaHärligt med falurött på stugväggen.
Läckra färger. :-)
Fint gammalt hus i falurött och med kvadratisk fönsterlucka i svart, stilrent och vackert!
SvaraRaderaÄr det säkert att det där är ett fönster och inte bara en lucka att lasta in saker i fäboden där bakom? :-)
SvaraRaderaFint hus och fint fot iaf!