23 november 2012

Kvadratiskt


Ett mysigt gammalt fönster med lucka kan man hitta i Västerås. Den finns längs min promenadväg till jobbet, ett område jag skulle kunna tänka mig att bo i när det är dags att sälja huset!:)

Fler fönster i temat KVADRATISKT hittar du HÄR!


10 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att få gå och titta på hus som man kan tänka sig att bo i.

    SvaraRadera
  2. Underbart falurött och stilrent bidrag!

    SvaraRadera
  3. Det här gillar jag ! Falurött gammalt trähus med ett litet kvadratiskt fönster. Snyggt och väldigt stilrent. Kan tro att huset i sin helhet är en riktig dröm :-)

    SvaraRadera
  4. Det här tycker jag är jättefint!

    Trevlig helg/SoF

    SvaraRadera
  5. finfint verkar det området! timmerhus!!
    ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Åh, jag trodde du hade varit på Kulturen i Lund, för sådana fönster kryllar det av där. Fint gammalt hus.

    SvaraRadera
  7. Smart fönster, bara att bomma igen de dagar man inte är på humör ;0)

    SvaraRadera
  8. Fönsterluckan stängd för vintern.
    Härligt med falurött på stugväggen.
    Läckra färger. :-)

    SvaraRadera
  9. Fint gammalt hus i falurött och med kvadratisk fönsterlucka i svart, stilrent och vackert!

    SvaraRadera
  10. Är det säkert att det där är ett fönster och inte bara en lucka att lasta in saker i fäboden där bakom? :-)
    Fint hus och fint fot iaf!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)