30 november 2012

Kulor i grenen


Jag är nöjd och den ser bra ut i verkligheten!:)

4 kommentarer:

  1. Snyggt.
    Sv: Skogshyggarskjorta heter det på norrländska ;)
    Ha en underbar lördag.

    SvaraRadera
  2. Fint, gillar kulorna!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Väldigt stiligt och snyggt. Hoppas kulorna överlever kölden - om grenen är utomhus alltså.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)