Schysst!
Snyggt.Sv: Skogshyggarskjorta heter det på norrländska ;)Ha en underbar lördag.
Fint, gillar kulorna!!!Kram
Väldigt stiligt och snyggt. Hoppas kulorna överlever kölden - om grenen är utomhus alltså.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Schysst!
SvaraRaderaSnyggt.
SvaraRaderaSv: Skogshyggarskjorta heter det på norrländska ;)
Ha en underbar lördag.
Fint, gillar kulorna!!!
SvaraRaderaKram
Väldigt stiligt och snyggt. Hoppas kulorna överlever kölden - om grenen är utomhus alltså.
SvaraRadera