04 november 2012

Dörrar






Veckans tema i Fototriss är DÖRRAR/PORTAR. Här är mitt bidrag från ett uthus som naturen håller på att ta över! Jag upptäckte att en stickad långkofta inte var ett bra plagg att ha på sig i högt gräs och massa buskar...den har nu ett täcke av taggiga frön!! Nyfiken på fler dörrar, titta in HÄR!



22 kommentarer:

  1. å, vackert, slitet, med historia...

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin fototriss igen:-) Gillar den skarpt:)

    SvaraRadera
  3. Känns som att naturen återerövrar dörrarna och byggnaden, jättefin triss :o)

    SvaraRadera
  4. Vilka otroligt vackra dörrar/portar...snygg tolkning...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Så tjusigt du presenterar dörrar i skönt förfall..

    SvaraRadera
  6. Fantastiska bilder som alltid.

    SvaraRadera
  7. Ja jag fortsätter att njuta även hos dig, så vackert med dessa slitna dörrar :0)

    SvaraRadera
  8. Vindpinade o vackra dörrar! Tänk om de kunde berätta om de som gått in o ut genom dem!

    SvaraRadera
  9. Spännande triss i dörrar!
    Man kan ju inte låta bli att undra över detta uthus...

    SvaraRadera
  10. Fint att se och fotografera men kan inte vara kul att äga förfallet:)

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar och annorlunda dörrtriss. Gillar speciellt mittenbilden. Blir inte riktigt klok på den.. ;-)

    SvaraRadera
  12. Ibland får man jobba för att få dessa rariteter på bild!
    Rom låter helt underbart.Har inte varit där , finns på önskelistan!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Du är som jag, gillar gammalt och slitet.

    Gilla

    SvaraRadera
  14. Vackra men dock inga dörrar som man kanske går igenom....det kan liksom rasa ihop alltihop om man smäller till i dörren.... :-))

    jag vågade inte skrapa på bilen och kolla om det var guld...larmet skulle säkert gå!

    SvaraRadera
  15. Här ser det bitvis ut som om naturen tar över mer och mer.
    Snyggt foto på förfallet på mittenbilden, det gillar jag. Även den tredje dörren är läcker i sitt förfall. Snygga foton. :-)
    Tack för din kommentar.

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Vad fina bilder på dörrar.
    Tänk om de kunde berätta om allt de varit med om....
    Hade varit kul.

    Ha det bra!

    Kram Kakan

    SvaraRadera
  17. Vacker och sorglig triss. Något övergivet som ingen bryr sig om men älskat av fotografer :)

    SvaraRadera
  18. Härliga därrar du hittat, massor med historia och nyfikenheten sätter in =)

    SvaraRadera
  19. Först tycker jag du fotat dem på ett spännande sätt. Du har lyft fram det vackra. Tänk vilken historia bakom :) En dörr har så många funktioner i grunden. Snyggt tema!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)