Veckans tema i Fototriss är DÖRRAR/PORTAR. Här är mitt bidrag från ett uthus som naturen håller på att ta över! Jag upptäckte att en stickad långkofta inte var ett bra plagg att ha på sig i högt gräs och massa buskar...den har nu ett täcke av taggiga frön!! Nyfiken på fler dörrar, titta in HÄR!




å, vackert, slitet, med historia...
SvaraRaderaVilken jättefin fototriss igen:-) Gillar den skarpt:)
SvaraRaderaKänns som att naturen återerövrar dörrarna och byggnaden, jättefin triss :o)
SvaraRaderaVilka otroligt vackra dörrar/portar...snygg tolkning...=)
SvaraRaderaKram Ninni
Så tjusigt du presenterar dörrar i skönt förfall..
SvaraRaderaFantastiska bilder som alltid.
SvaraRaderaJa jag fortsätter att njuta även hos dig, så vackert med dessa slitna dörrar :0)
SvaraRaderaVindpinade o vackra dörrar! Tänk om de kunde berätta om de som gått in o ut genom dem!
SvaraRaderaJättefin triss i dörrar!
SvaraRaderaSpännande triss i dörrar!
SvaraRaderaMan kan ju inte låta bli att undra över detta uthus...
Vackra bilder.
SvaraRaderaFint att se och fotografera men kan inte vara kul att äga förfallet:)
SvaraRaderaVilken underbar och annorlunda dörrtriss. Gillar speciellt mittenbilden. Blir inte riktigt klok på den.. ;-)
SvaraRaderaIbland får man jobba för att få dessa rariteter på bild!
SvaraRaderaRom låter helt underbart.Har inte varit där , finns på önskelistan!
Ha det gott!
Du är som jag, gillar gammalt och slitet.
SvaraRaderaGilla
Vackra men dock inga dörrar som man kanske går igenom....det kan liksom rasa ihop alltihop om man smäller till i dörren.... :-))
SvaraRaderajag vågade inte skrapa på bilen och kolla om det var guld...larmet skulle säkert gå!
Finfina dörrar!!!
SvaraRaderaHär ser det bitvis ut som om naturen tar över mer och mer.
SvaraRaderaSnyggt foto på förfallet på mittenbilden, det gillar jag. Även den tredje dörren är läcker i sitt förfall. Snygga foton. :-)
Tack för din kommentar.
Hej!
SvaraRaderaVad fina bilder på dörrar.
Tänk om de kunde berätta om allt de varit med om....
Hade varit kul.
Ha det bra!
Kram Kakan
Vacker och sorglig triss. Något övergivet som ingen bryr sig om men älskat av fotografer :)
SvaraRaderaHärliga därrar du hittat, massor med historia och nyfikenheten sätter in =)
SvaraRaderaFörst tycker jag du fotat dem på ett spännande sätt. Du har lyft fram det vackra. Tänk vilken historia bakom :) En dörr har så många funktioner i grunden. Snyggt tema!
SvaraRadera