...så började min dag igår och med nyvaken känsla tog jag mig igenom dagen.
Segheten verkar ha smittat av sig på vårt internet för det går inte fort!
Jag kommer med fler bilder och texter när vi vaknat till:)
Gissar att rummet är en slags idrottshall? Men huuur kan det se så gosigt och mysigt ut? Måsta vara den lilla lyktan vid fönstret... och ljuset kanske?
Se till att vakna nu, jag väntar på fler bilder... ;)
Hoppas inte dagen var lika seg :)
SvaraRaderaKram
Åh så avslappnat det ser ut! Väldigt likt Hasseludden? Men där var du inte ?
SvaraRaderaAvspänning... avslappning...
SvaraRaderaGissar att rummet är en slags idrottshall? Men huuur kan det se så gosigt och mysigt ut?
Måsta vara den lilla lyktan vid fönstret... och ljuset kanske?
Se till att vakna nu, jag väntar på fler bilder... ;)
Have a nice tisdag! Kram
Är det yoga? Eller du är en sån galning som gillar att sova på golvet? ;)
SvaraRaderaÅh, men lite avkoppling/yoga gör gott för själen. Härligt stora fönster!
SvaraRaderaVilken rogivande miljö !!
SvaraRaderaKram Helene.