Vad skoj! Grattis! Din amaryllis ser jättefin ut den med, men står den sig till jul?
Nu ska jag hoppa på denna utmaning :)Kul och vara med någon!Fin bild!Kram
Beautifully detailed macro. It makes me think of a fine pencil drawing.
I love those flowers... interesting how the black and white has emphasised the folds and structure of the petalsMollyxxx
Åh Amatyllis! De är så vackra ..
Underbar bild xD
Så elegant den är din amaryllis. Snygg svart-vit bild!
Belos detalhes em macro! Lindo! Um abraço!O mirante da imagem
Et nydelig nærbilde som gjør seg godt i B&W!
Dette bildet var aldeles nydelig! Og det gjorde seg godt i svarthvitt!:)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vad skoj! Grattis!
SvaraRaderaDin amaryllis ser jättefin ut den med, men står den sig till jul?
Nu ska jag hoppa på denna utmaning :)
SvaraRaderaKul och vara med någon!
Fin bild!
Kram
Beautifully detailed macro. It makes me think of a fine pencil drawing.
SvaraRaderaI love those flowers... interesting how the black and white has emphasised the folds and structure of the petals
SvaraRaderaMollyxxx
Åh Amatyllis! De är så vackra ..
SvaraRaderaUnderbar bild xD
SvaraRaderaSå elegant den är din amaryllis. Snygg svart-vit bild!
SvaraRaderaBelos detalhes em macro! Lindo! Um abraço!
SvaraRaderaO mirante da imagem
Et nydelig nærbilde som gjør seg godt i B&W!
SvaraRaderaDette bildet var aldeles nydelig! Og det gjorde seg godt i svarthvitt!
SvaraRadera:)