17 november 2012

Amaryllis


I have already a christmasflower in my house!





PS. Min bild från förra veckan är med bland de 6 bilder som varje vecka väljs ut av bloggägaren!
61 bidrag var det förra veckan.

10 kommentarer:

  1. Vad skoj! Grattis!
    Din amaryllis ser jättefin ut den med, men står den sig till jul?

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag hoppa på denna utmaning :)
    Kul och vara med någon!

    Fin bild!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Beautifully detailed macro. It makes me think of a fine pencil drawing.

    SvaraRadera
  4. I love those flowers... interesting how the black and white has emphasised the folds and structure of the petals

    Mollyxxx

    SvaraRadera
  5. Åh Amatyllis! De är så vackra ..

    SvaraRadera
  6. Så elegant den är din amaryllis. Snygg svart-vit bild!

    SvaraRadera
  7. Belos detalhes em macro! Lindo! Um abraço!

    O mirante da imagem

    SvaraRadera
  8. Et nydelig nærbilde som gjør seg godt i B&W!

    SvaraRadera
  9. Dette bildet var aldeles nydelig! Og det gjorde seg godt i svarthvitt!
    :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)