22 oktober 2012

Vad har jag gjort?


Inte blev jag färdig! Vad föreställer det då, tänker säkert du!?

Jag hade en jättetrevlig och inspirerande dag i går men som vanligt blev jag inte klar! Ofta gör jag saker som tar alldeles för lång tid att färdigställa...

Nu har jag fattat ett beslut, jag ska inte vara med i Fototriss eller Måndagstemat (men har kollat deras teman och får lite ångest att inte vara med...), ska  istället fortsätta med mitt alster så jag kan visa ett slutresultat någon gång! Brasan är tänd...och ja minsann, kaffet är klart!!

4 kommentarer:

  1. Det är ju en kvinnobyst, det syns ju lång väg! Läckert!

    SvaraRadera
  2. Ser också att de är en kvinna med en fin klänning :)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)