Inte blev jag färdig! Vad föreställer det då, tänker säkert du!?
Jag hade en jättetrevlig och inspirerande dag i går men som vanligt blev jag inte klar! Ofta gör jag saker som tar alldeles för lång tid att färdigställa...
Nu har jag fattat ett beslut, jag ska inte vara med i Fototriss eller Måndagstemat (men har kollat deras teman och får lite ångest att inte vara med...), ska istället fortsätta med mitt alster så jag kan visa ett slutresultat någon gång! Brasan är tänd...och ja minsann, kaffet är klart!!
Väntar med spänning...
SvaraRaderaDet är ju en kvinnobyst, det syns ju lång väg! Läckert!
SvaraRaderaDet ser intressant ut!
SvaraRaderaSer också att de är en kvinna med en fin klänning :)
SvaraRaderaKram