10 oktober 2012

Palma


Levande staty





Många knasiga balkonger
 


Katedralen
 


Hur hamnade den där?


 
Här kommer ett urval av bilder från vår lilla utflykt in till Palma stad! En mysig stad som jag kan tänka mig att återvända till, få mer tid till att sitta på något café eller bar, och titta på alla människor! Känna en mild ljummen vind som smeker mina kind, höra en mix av musik från olika håll som...
Ja, drömma går ju!

Ute är det kallt och jag frös faktiskt lite om öronen igår! Plockade fram en varmare jacka men lät den hänga ut sig lite för min man hade tryckt in den i en hylla så den var lite skrynklig, likt ett russin!
-Det var trångt i skåpet, fick jag som förklaring! Han kanske kunde ha rensat ut lite gammalt som vi inte använder längre?!!



4 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)